wtorek, 30 kwietnia 2013

Imagin cz.14

Chwilę tańczyliśmy ,a potem nie zauważalnie poszliśmy do hotelu. Po spędzonej nocy z Harrym,wstałam...
Wstałam,Harry jeszcze spał. Przez chwilę nic nie pamiętałam ale zaraz po tym wszystko mi się przypomniało.
Nie miałam na sobie piżamy ,więc szybkim krokiem udałam się do łazienki. Wykąpałam się i ubarałam. Zrobiłam koka i lekki makijaż. Wyszłam z łazienki i spojrzałam na loczka ,który siedział na łóżku.
Ja:Znowu cię obudziłam?
H: Nie,jak ci się spało?-uśmiechnął się.
Ja: Bardzo dobrze,a tobie?-odwzajemniłam uśmiech.

H: Mi też.
Ja: Wracamy dzisiaj do Londynu?
H: Niestety tak,ale dopiero wieczorem. No to może ja się teraz pójdę ubrać.
Ja: Okey.-zeszłam na dół na śniadanie siedzieli tam wszyscy i dziwnie się uśmiechali.
Ja:Co jest?
N:Nic.
Ja: Na pewno.?
A:Na pewno.
Po chwili przyszedł Harry i wszyscy zaczęliśmy jeść. Po skończonym śniadaniu,wszyscy poszliśmy do pokoi się spakować.Kiedy się pakowałam Harry kazał mi zostawić jedną sukienkę. Nie wiedziałam po co ale tak zrobiłam. Kiedy się spakowałam wzięłam do ręki gazetę. 
Ja: Co  to jest?!-spytałam wkurzona loczka.
H:Nie wiem.Pokaż.-wziął od de mnie gazetę i spojrzał.
H: Można było się tego spodziewać ,nie dali byśmy rady się ukrywać.
Ja:Ale...-nie dokończyłam bo Harry mnie pocałował.
Ja:A po co mi ta sukienka?-uśmiechnęłam się i zrobiłam oczy szczeniaka.
H:Nie powiem,to  niespodzianka.
Ja:Oh...-była 17.00.
Harry kazał mi się przebrać więc poszłam do łazienki się przebrać. Kiedy byłam już gotowa wyszłam z łazienki ,usłyszałam kilka komplementów od loczka i zaraz potem złapał mnie za rękę i gdzieś prowadził.
Byliśmy  pod wieżą eiffla.
H: Domyślasz się gdzie idziemy?
Ja: Chyba tak.-głos trochę mi zadrżał na tą wysokość.
Czułam się tak samo jak w dniu moich urodzin tylko ,że to było w Londynie. Ale teraz było bardziej romantycznie. Kiedy jechaliśmy windą cały czas trzymałam się blisko przy loczku,bo się trochę bałam. Kiedy wyszliśmy zobaczyłam...

11 komentarzy:

  1. co zobaczyli ?/ :P

    OdpowiedzUsuń
  2. super daj następny !!

    OdpowiedzUsuń
  3. NASTĘPNY NEXT !!

    OdpowiedzUsuń
  4. PLISSSSSSSSSSSS! NASTEPNYYY!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. zajebisty ;))) prosze dodaj szybko nexta :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne :D Zajrzycie na blog mojej koleżanki ( tylko zajrzeć - nie trzeba komentować) http://blog-purple-flower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałaś nominowana do Libster Award więcej szczegółów tutaj: http://agatorekimagineonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na mojego bloga - http://bkarolina.blogspot.com/
    Twój jest świetny :*

    OdpowiedzUsuń