środa, 14 sierpnia 2013

Imagin cz.27

Z: A może tak pójdziemy jutro na plaże ? Wtedy wszystko jeszcze obgadamy ,bo jest taka pogoda.
Ja: Hmm...
Z: Proszę.
Ja: No dobra,niech będzie o której ?
Z: Tak o 11.20?
Ja: Okej.-uśmiechnęłam się
Z: To ja już idę . Do jutra. -pomachał mi i wyszedł.
Wyjrzałam przez okno, Zayn odwrócił się w moją stronę ,a ja schowałam się za firanką . On się zaśmiał i odjechał swoim samochodem.
Od okna oderwał mnie dzwonek telefonu. 
N: Hej Natalie, gdzie jesteś ?
Ja: W domu Niall ,w domu .
N: To znaczy? Wróciłaś do Harry'ego?
Ja: Nie u mojej mamy ,nie wiem czy powinnam.
N: To tylko twoja decyzja.
Ja:Tak wiem . No ale co u ciebie ?
N: No więc ,byłem z taką dziewczyną na kawie.
Ja: To świetnie. Jak się nazywa?
N: Demi. Jest naprawdę fajna,miła..
Ja: Dobra,dobra już rozumiem . Zaprosiłeś ją jeszcze gdzieś?
N: Poprosiłem o jej numer.
Ja: Musisz mnie z nią zapoznać.
N: Na pewno kiedyś.. Muszę kończyć Pa.
Ja: No pa.
Hmm.. Niall znalazł dziewczynę. ciekawe jaka jest ,muszę ją poznać. Żeby tylko go nie skrzywdziła ,on tak łatwo ufa ludziom . Cholera!Zapomniałam ,że mama siedzi cały czas na dole. Szybko odłożyłam telefon i zbiegłam do salonu. Mama już zasnęła ,przykryłam ją kocem i poszłam do pokoju. Do późnego wieczora siedziałam na tumblr i poszłam spać.
Rano wstałam o 10.50 . Kiedy się przeciągałam zorientowałam się ,że umówiłam się na plażę.
Zerwałam się z łóżka i pobiegłam do łazienki, myjąc zęby ubierałam strój. Zbiegłam na dół ,spadając przy tym ze schodów. Mama siedziała już przy stole i jadła omleta. Dałam jej buziaka w policzek i zabrałam z talerza jednego omleta. Wzięłam torebkę i wyszłam z domu. 
Zayn już czekał w samochodzie. Chociaż nie umawialiśmy się ,że ma po mnie przyjechać .

___________________________________________________________________
10 kom. = Następny rozdział
Co sądzicie ? Im więcej kom. tym next szybciej . W piątek wyjeżdżam na 2 tygodnie i nie wiem czy będę miała wifi ,może jeszcze dodam następną cześć jutro ale nie obiecuje. Jeśli okaże się ,że będzie to na pewno dodam nexta :D A swoją drogą macie Tumblr ? Ja nie dawno założyłam możecie odwiedzić http://fuckloveandlifee.tumblr.com/

22 komentarze:

  1. Next <3 ,3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super!!!!!!!! prosze o następny jak najszybiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. dalej dalej dalej dalej dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś po prostu genialna. :D <333

    OdpowiedzUsuń
  5. żeby tylko Zayn się w niej nie zabujał hahaha. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. czy aby wspominasz o moich urodzinach czy mi sie wydaje nati????? szybko dalej

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie piszesz!♥♥ czeka na next XD

    OdpowiedzUsuń
  8. wszyscy czekamy na następny rozdział :D next

    OdpowiedzUsuń
  9. Dajesz Dajesz <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Te opowiadanie jest po prostu zajebiste na 100% wszyscy czekamy na następny rozdział NEXT!!!!!! :D

    Pozdrawiam moniaa... <3

    OdpowiedzUsuń
  11. przeczytałam wszystko na raz! :) I chce jeszcze! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ohh dodaj szybciej. Wole jak rozdzialy dodawane sa codziennie:/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurde next kurde błagam.

    OdpowiedzUsuń