sobota, 10 sierpnia 2013

Imagin cz.26


Tylko gdzie ja mam iść.Wrócić do Harry'ego czy dalej mieszkać u Niall'a . Postanowiłam ,że zamieszkam z mamą ,od razu powiem jej o kilku rzeczach. Dawno jej nie widziałam ,tak to najlepsze rozwiązanie. Zabrałam torebkę i ruszyłam do wyjścia. Zadzwoniłam po taksówkę, po pięciu minutach była na miejscu. Jadąc wysłałam mamie sms'a ,że ją odwiedzę .
Po dziesięciu minutach już byłam pod domem. Mam jeszcze swoje klucze ,więc od razu weszłam. 
M: Hej Natalie, tak dawno cię nie widziałam.- przytuliła mnie z całej siły
Ja: Hej ,tak wiem i musimy porozmawiać.
M: Coś się stało ?
Ja: Nie to znaczy tak ale ,nic złego 
M: Dobra to usiądź w salonie ,a ja zrobię herbaty. 
Usiadłam w moim ulubionym fotelu i czekałam na mamę. Szybko przyszła i usiadła na kanapie. Opowiedziałam jej wszystko co się u mnie ostatnio działo.
M: Więc będę babcią?
Ja: Tak.- uśmiechnęłam się.
M: To wspaniale.
Ja: A mogłabym zatrzymać się tu na kilka dni ?
M: Jasne ,to przecież też twój dom. 
Ja:Dzięki.
Rozmowę przerwał nam dzwonek do drzwi.
Ja: Otworzę.
Przed drzwiami stał Zayn , zdziwiło mnie to bo nie rozmawiał ze mną tak często jak inni z One Direction. Wręcz miałam wrażenie ,że mnie nie lubi.
Ja: Y..hej.- nie wiedziałam co on tu robił ,i skąd wiedział gdzie jestem .
Z: Hej ,możesz mi pomóc ?
Ja: Ale w czym ?
Z:Mam ci to mówić przed domem czy może mnie wpuścisz ?
Ja: Jasne, wchodź. -Zayn wolno przekroczył próg domu ,jakby się bał.
Ja: Chodź na górę , mamo nie długo wrócę .
M: Jasne.
Zaprowadziłam Zayna do mojego pokoju. 
Ja: Więc ,o co chodzi ?
Z:No wiesz Kaja ma za 2 dni urodziny i chciałem jej zrobić przyjęcie niespodziankę. A w związku z tym ,że się przyjaźnicie to mogłabyś mi pomóc.
Ja: No ok.- uśmiechnęłam się i wzięłam kartkę do zapisywania pomysłów.
Siedzieliśmy tak 4 godziny z czego tylko godzinę rozmawialiśmy o przyjęciu.
Z: A może tak...
______________________________

CZYTASZ = KOMENTUJESZ

Przepraszam ,że taki krótki . Co sądzicie ? Według mnie nie wyszedł.Im więcej kom. tym next szybciej.

17 komentarzy:

  1. ojoj boskie czekam na nn naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. heh , codziennie patrzę czy nie dodałaś nowej części :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo <33 Zaczęłam czytać o 23:00 i przeczytałam wszystko ;*** Ciekawe bardzo nexxxx <3 xxo Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawee ;d dalej!:)
    i zapraszam do mnie wprawdzie dopiero zaczęłam :)http://theworldofbeliever.blogspot.com/ a i dodaję się do obserwujących liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow !! Daj nastepny @Patka

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę krótki, ale fajnyyyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dalej <333 Cudownie piszesz *___* Masz talent *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie piszerz masz talent będe tu wchodzić napewno po mimo że sama muszę dodawać nowe części na swojego blogga też o 1D a przy okazji wejdziesz i skomętujesz http://oficja.blogspot.com/?m=1 z góry Thx

    OdpowiedzUsuń