sobota, 3 sierpnia 2013

Imagin cz.22

Chwilę później przyszedł z dwoma kubkami herbaty,i usiadł obok mnie.
N: Powiesz mi co się stało ?
Spojrzałam się mu prosto w oczy , łza spływała mi wolno  po policzku.
N: Mi możesz powiedzieć wszystko.- złapał mnie za rękę.
Ja: Tak wiem, ale to sprawa po między mną a Harry'm 
N: No dobra jak będziesz chciała to powiesz. - uśmiechnął się, a ja odwzajemniłam uśmiech.
Ja: A i jeszcze mam takie pytanie czy mogę zostać u ciebie na noc ? Jeśli nie to zrozumiem,
N: Wiesz nawet nie musiałaś o to pytać możesz u przychodzić kiedy tylko chcesz.
Ja: Dziękuje.- przytuliłam go, był dla mnie naprawdę dobry.
N: Obejrzymy jakiś film ?
Ja: Jasne, ale komedie proszę.- zaśmiałam się

N: Co tylko będziesz chciała, ja idę po popcorn a ty wybierz jakiś film.
Nie zdążyłam jeszcze wybrać filmu a , Niall był już z popcornem. Razem wybraliśmy film i usiedliśmy na kanapie. Obiją mnie ramieniem a ja wtuliłam się w niego. Fajnie jest mieć takiego przyjaciela jak on.
W połowie filmu, znowu zaczęłam myśleć o Harry'm.
Ja: Wiesz co robił wczoraj w nocy?-mimo ,że tak mnie potraktował nadal się o niego martwiłam.
N: Nie, powiedział ,że gdybyś dzwoniła mam powiedzieć ,że jest na spotkaniu w firmie.
Ja: Ale tego nie powiedziałeś.- uśmiechnęłam się bez powodu
N: Nie mogłem Cię okłamać.
Ja: Zmienił się i to bardzo, choć jeszcze dwa dni temu nie było tego po nim widać.
N: Od nas też się odwrócił ,chociaż nie dawno chyba spotkał Lou, ja nie widziałem go już tydzień.
Ja: A próby ?
N: Nie było go na żadnej w ciągu ostatniego tygodnia.
Ja: To gdzie on był? Mi mówił ,że idzie na próbę. A ja głupia mu wierzyłam.
N: Każdy popełnia błędy.
Ja: Ale nikt tyle co ja, moje życie to porażka. Ania w szpitalu, mój chłopak mnie oszukiwał.
N: Ja ci pomogę i pamiętaj na mnie zawsze możesz liczyć.
Ja: Dziękuje, cieszę się ,że jesteś ze mną.- przytuliłam się do niego.
N: Na zawsze.
Ja: Forever.- siedzieliśmy tak patrząc sobie w oczy ,bez słowa, przez kilka minut.
Ja: Położę się już spać.
N: Ale nie masz piżamy, dam ci koszulkę.
Ja: Przyszłam tu w piżamie.- zaśmiałam się.
N: Nie zauważyłem.- też zaczął się śmiać.
Ja: No dobra jestem już zmęczona idź do swojego pokoju bo chce się położyć.
N: Chyba żartujesz.
Ja: No dobra to będę spać na podłodze.
N: No nie wiesz, ty idziesz do mojego pokoju a ja sobie pośpię tu.
Ja: Nie to twoje łóżko.
N: No właśnie ,mała zmiana mi nie zaszkodzi. Ni kłóć się za mną.
Ja: No ok. To dobranoc.- uśmiechnęłam się , pocałowałam go w policzek i pobiegłam do pokoju.
N: Dobranoc.
*Następnego dnia*
Wstałam o 9.35 wiedziałam ,że Niall śpi jest takim samym śpiochem jak Harry. Więc poszłam do łazienki się umyć. Wzięłam z szafy Niall'a jego koszulkę i ją założyłam. Sądziłam ,że zdążę zjeść śniadanie i przebrać się w to w czym przyszłam.
Weszłam do kuchni nikogo nie było więc zajrzałam do lodówki.
N: O hej Natalie.
Ja: Yy..hej.- ściągnęłam koszulkę trochę niżej żeby zakryła chociaż połowę moich majtek.
N: Spokojnie nie patrzę.-usiadłam przy stole.
Ja: Już możesz.
N: I tak patrzyłem.-zaśmiał się.
Ja: Ej no.-też zaczęłam
N: No wybacz , nie mogłem się powstrzymać .
Ja: Hhahaha no wiesz ale śmieszne.-
N: No już się nie złość zrobię ci śniadanie.
Ja: No dobra, ale nie zjedz wszystkiego co zrobisz.
N: Dobrze nie martw się o to.
Ja: Wiesz chciałam się dzisiaj spotkać z Lou może on będzie wiedział co robił Harry w tym czasie.
N: Myślisz ,że ci powie ?
Ja: No nie wiem ale warto spróbować.
N: Skoro tak uważasz.

________________________________________________________________

8 kom= rozdział 23
Co uważacie o tym rozdziale ?
Wiecie jeżeli będzie tu 16 obserwatorów jeżeli tyle osób to w ogóle czyta i 9 kom. dodam dzisiaj 2 rozdziały ;) Powodzenia ;D A i zmieniłam wygląd głównej bohaterki, możecie zobaczyć też opisy w zakładce Bohaterowie ;)

10 komentarzy:

  1. Super rozdział :) Obserwuję, licze na to samo: housee-of-anuubis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty rozdział proszę dodaj dzisiaj dwa Please

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie. Kiedy następny ?? :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dalej <3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy kolejny ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie !!! Z niecierpliwością czekam na kolejne 2 !!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, prosze dalej

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne mam nadzieje na dwa rozdziały

    OdpowiedzUsuń