czwartek, 26 września 2013

Imagin cz.33

Już nic nie rozumiałam. Skoro Zayn był tu nie miał telefonu to jak mógł mi wysłać mi wiadomość.
A skoro to nie Zayn to kto ? Kaja spojrzała się na mnie ,ja spróbowałam się uśmiechnąć. 
K: Coś nie tak ? Jesteś jakaś nie obecna.
Ja: Nie wszystko jest dobrze.
K:Skoro tak uważasz.
Ja: Wiecie co muszę iść miałam coś y..zanieść mojej mamie.
Z: Szkoda ,że z nami dłużej nie zostaniesz.
Ja: Tak wielka, to do zobaczenia.
K: Pa.
Wyszłam z kawiarni i kierowałam się w stronę domu Harry'ego. Musiałam z nim szczerze porozmawiać. 
Nie wiedziałam już co mam robić. Na policje nie pójdę ,oni w niczym mi nie pomogą mogą jedyni pogorszyć sprawę. Jeśli coś komuś powiem moim bliskim może się coś stać. Nie rozumiem czemu to spotyka akurat mnie. Kto to mnie tak nienawidzi ,że rujnuje mi życie. Szłam prostą drogą na ulicy było pusto. 
Rozejrzałam się dookoła ,kiedy przede mną przejechał samochód. Był dosłownie 20 cm ode mnie.
Byłam sparaliżowana ,nie mogłam się ruszyć gdybym tylko była trochę bliżej już by mnie tu nie było.
Dostałam kolejnego sms'a , wyjęłam telefon z torebki ,,Blisko było ,musisz na siebie bardziej uważać - Z ''
Rozejrzałam się dookoła ,byłam sama samochód zniknął. Gdzie było Z i jak widzi wszystko co robię.
Postanowiłam nie tracić ani chwili i szybkim krokiem rozglądając się czy nie ma kogoś w pobliżu.
Po 8 minutach byłam pod naszym domem. Zadzwoniłam dzwonkiem i czekałam ,aż ktoś mi otworzy.
Chwilę później w drzwiach stanął Harry. Był w strasznym stanie , miał czerwone oczy ,był osłabiony. Widać było w nim wielką zmianę. 
Ja:Cześć.
H: Hej.- spuścił głowę na dół,jakby nie chciał spojrzeć mi w oczy.
Ja: Mogę wejść?
H: Chyba tak.
Ja: To znaczy ?
H: Wejdź.
Weszłam do środka, w domu był bałagan. Ubrania leżały na ziemi , naczynia były nie pozmywane.
Co tu się stało.? Podeszłam do kanapy zrzuciłam z niej bokserki Harry'ego i usiadłam.
Ja:Co tu się stało ?
H: A co miło ?Nic.
Ja: Wygląda tu jakby przeszedł tędy huragan.
H: Miałem mały problem.
Ja: Jaki?
H: To moja sprawa.
Ja: Znowu zaczynasz Harry..Ja nie mogę się denerwować ,bo inaczej...
H: Inaczej co ?!
Ja: Inaczej nasze dziecko umrze ! Słyszałeś ?!
H: Tak ale ..
Ja: Kiedy tu szłam samochód przejechał mi przed twarzą, prawie mnie zabił.
Harry podszedł do mnie i mnie przytulił.
Po chwili zadzwonił do mnie telefon. To tylko Liam ,chyba nic się nie stało z Anią .
Ja: Czekaj odbiorę to Liam.- Harry się odsunął.
Ja: No cześć Liam,co jest?
L: Świat jest cudowny ! - był taki szczęśliwy, mimo iż go nie widziałam jego głos na to wskazywał.
Ja: Co się takiego stało ?
L: Ania ! Ania się obudziła. - wtem i ja miałam całą roześmianą twarz.
Ja: Zaraz będę.
H: Co jest?
Ja: Ania się obudziła .
H: Szybko chodź ,jedziemy do szpitala.
Wzięłam torebkę i wyszliśmy z domu.

_________________________________________________________________________
20 kom.= Następny rozdział 
Przepraszam ,że rozdziały są krótkie no ale musicie zrozumieć teraz kiedy zaczęła się szkoła mam mniej czasu i dużo nauki. Postaram się pisać dłuższe no ale chyba rozumiecie :)
Macie jakieś podejrzenia kim może być -Z ?
Podoba wam się ten rozdział ?

26 komentarzy:

  1. WOW nie moge sie doczekac nastepnego :D next aww*-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana pisz szybciej wiem że nie masz czasu ale zrozum to jst takie wciągajęce :) -,- <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm..Kto to " Z "??
    Czekam na nextt;*
    Kochamm;*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku świetna jesteś;*
    Nexxt please;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo ten -Z (kimkolwiek jest) na pewno nie chce szczęścia Natalie - a to może mieć związek z Harrym i narkotykami :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwaj nexta jak najszybciej bo chce już wiedzieć KIM JEST -Z !! :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę o następny... Już się nie mogę doczekać ;** jesteś cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Super następny pilsssss

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny *_* lepdzego wrotu akcji nie czytałam ;* czekam na następną część .. <3 szybkoo !!
    CZEKAM !

    OdpowiedzUsuń
  10. Zarąbisty ten rozdział <3 czekam niecierpliwie na następny rozdział :D

    Pozdrawiam xx ;* NEXT! :D heh

    OdpowiedzUsuń
  11. awwwwwwww szybko pisz następny

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne prosze dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  13. jej *,*
    nie mogę się doczekać co będzie w nextcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super next!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. *-* następny! next!!! next!!! next!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kim jest -Z ?
    Moze to byc harry , jak bierze te narkotyki albo Niall chociazby nie zrobil by tego natali chociaz moze byc o nia zazdrosny , Liam tez chyba nie bo on siedzial ciagle przy ani , louis nie jest w to kapletnie zamieszany .. chyba , a zayn on przeciesz siedzial z kaja jak mogl napisac tego sms..
    AWWW ja juz niewiem moze to jakis dziennikarz :O
    Ale i tak jestes cudowna czekam na next ;***
    Sorry za bledy ale pisze na angielskiej klawiaturze i nie ma wszystkich znakow :(
    Kocham tego bloga ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. A ta na tych obrazkach to nie Nathali to jakaś inna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło o to ,że ona akurat ma takie ^miny^ których ona nie ma i przedstawiłam ją w ten sposób .

      Usuń