wtorek, 1 października 2013

Imagin cz.34

Byliśmy już w samochodzie i Harry wkładał kluczyki ,kiedy samochód nie chciał ruszyć.
Harry wyszedł i otworzył maskę, patrzał co jest nie tak. Nagle jak oparzony podbiegł do moich drzwi i wyciągnął mnie  stamtąd. Pociągnął mnie za ścianę domu i spoglądał co chwila na samochód i zegarek.
Ja: Czemu nie jedziemy ?
H: Nie możemy. - kiedy wypowiedział te słowa ,powierzchnia na której staliśmy zatrzęsła się ,wydobył się też straszny hałas i dym ze strony samochodu.
H: Właśnie dlatego nie pojechaliśmy.
Ja: Czy to była prawdziwa bomba ?
H: Tak ktoś chciał nas zabić.- bałam się ,że to wszystko sprawa Z.
Nie wiedziałam do czego jeszcze on/ona jest zdolne. Co ja takiego zrobiłam ?
H: Zamówimy taksówkę.
Ja: Dobrze. -Harry dzwonił ,a ja podeszłam do samochodu ,a raczej kilku spalonych części samochodu.
Była na nim karteczka, rozejrzałam się i wzięłam do ręki ,,Kto chciał was zabić ?Zaczynamy się bać? -Z''
Szybko schowałam ją do kieszeni i obeszłam samochód dookoła. Nie było nic ,żadnego śladu.
Harry podszedł do mnie i załapał mnie za rękę. Był załamany ,nie wiedział co się dzieje. Uśmiechnęłam się do niego ,chociaż wcale nie miałam powodów do śmiechu i ścisnęłam mocniej jego rękę.
Usiedliśmy na chodniku w oczekiwaniu na taksówkę.
Po 3 minutach była na miejscu.
Szybko z niej wyszliśmy i wbiegliśmy do szpitala. Weszłam do pokoju Ani. Miała piękny uśmiech na twarzy ,Liam siedział obok i trzymał ją za ręce.
Ja: Ania ! -podbiegłam do łóżka i przytuliłam się do niej.
A: Hej.Aż tak się stęskniłaś ?
Ja: Tak ,wiesz ile rzeczy muszę ci opowiedzieć.
A: Może z tym poczekajmy ,aż stąd wyjdę.
Ja: Ok, a wiesz jestem w ciąży.
A: Naprawdę ? Super będę ciocią .
Ja: Najlepszą ciocią.
A: A kto jest ojcem ?- podniosłam wzrok i spojrzałam na Harry'ego który siedział przy drzwiach.
Ania musiała mnie zrozumieć , uśmiechnęła się.
Ja: No dobra ,to ja już będę się zbierać. Zadzwoń jak będziesz stąd wychodzić.
A: Ok, papa.
Ja: Pa.
Wyszłam z Harry'm ze szpitala na parkingu roiło się już od reporterów. Naprawdę rozumiem ,że oni zarabiają na tym ,ale żeby przychodzić pod szpital. Poprosili Harry'ego o kilka zdjęć, nie potrafi im odmówić więc im pozwolił. Odeszłam na bok i przeglądałam twittera. Było tam już pełno informacji ,że Ania się wybudziła. Czytałam jakąś wiadomość od fanki ,kiedy ekran zasłonił mi dymek z informacją o nowym sms'sie. Otworzyłam ,, Uważaj ,żeby znowu coś się jej nie stało.I czy czasem twój chłopak nie skończył już sesji ? -Z ''. Rozejrzałam się ,w pobliżu nikogo nie było. Spojrzałam na Harry'ego, nie wierzyłam ,że znowu ją widzę...

__________________________________________________________________
15 kom.= Następny rozdział
Przepraszam ,że taki krótki.
Co sądzicie o rozdziale ?

30 komentarzy:

  1. super next plissssssss

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej boskie ciekawe kto jest tym Z nie mogę się doczekać następnego rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na next jestes super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o.O dawaj nexta :) KIM JEST -Z ?! ?! ?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha i pewnie chodzi tu o ... Taylor ?! Ugh...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawajcie szybko te 15 komentarzy bo nie moge sie doczekac ! Itt !

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że taki krótki ale ważne że jest :) bardzo się cieszę i nie mogę się doczekać następnego rozdziału !! :D
    Pozdrawiam xx i NEXT ! :D heh

    OdpowiedzUsuń
  8. piszesz rewelacyjnie , ale dlaczego takie krotkie to jest? :>

    OdpowiedzUsuń
  9. mam pytanie kto robił ci szablon ?

    OdpowiedzUsuń
  10. oh my god is the best

    OdpowiedzUsuń
  11. Boze super... dodaj kolejny

    OdpowiedzUsuń
  12. NEXT NEXT NEXT NIE RÒB MI TEGO NIE WYTRZYMAM NEXT NO

    OdpowiedzUsuń
  13. zajeb**ty pisz dalej plose :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. next next proszę superrrr xd

    OdpowiedzUsuń
  15. boszu JAkby to powiedział leroy per-pect

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawaj nexta - masz juz 17 xD hehe

    OdpowiedzUsuń
  17. to pewnie Swiwt :P

    OdpowiedzUsuń
  18. NEEEEXT! Mam nadzieje, ze niedługo będzie!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę !!!! SZYBKOO SZYBKOO !!! <3333 kocham cudne piękne świetne i ciekawe ! oraz wciągające TERAZ CHCE NASTĘPNY ALEE PROSZE SZYBKOO !!

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz już 17 -,- wiem że masz te lekcje ale jak się ma blogo to się chyba powinno często te opowiadania pisać -,- , sama mam bloga i co 2 dni dodaję opowiadania -,- :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale musicie zrozumieć ,że ja mam codziennie albo sprawdzian ablo kartkówkę z prawie każdego przedmiotu. A w weekendy też nie mam czasu :/ To nie moja wina musicie zrozumieć. A jeśli chcecie coś codziennie to będzie to beznadziejne i nie trzymające się kupy.

      Usuń
    2. wiesz ja jestem w gimnazjum i mam tak samo jak ty :P masz fajne te opowiadania ale wiesz powinnaś dodać nowy rozdział ja dodaje regularnie na bloga :P przynajmniej dodaj raz na tydzień bo tak to sensu nie ma

      Usuń
  21. tez sądzę,ze powinnas dodawać częsciej rozdzialy -,-

    OdpowiedzUsuń
  22. NEXT!!!!!!!!!!!!!!!! <333

    OdpowiedzUsuń