niedziela, 8 września 2013

Imagin cz.29

Ta myśl nie dawała mi spokoju. Harry otworzył mi drzwi i podał rękę. Weszliśmy do domu, nikt z nas nie odezwał się słowem. Staliśmy na przeciwko siebie w ciszy. Zakłócił ją mój telefon, wyjęłam go z kieszeni to sms. Kiedy to przeczytałam łzy same wypływały z moich oczu. ,,Jeśli powiesz Kai o tym co się stało ,zabije ciebie i Harry'ego. Nie da rady mnie powstrzymać ,mam pomoc ,a jeśli znowu się naćpa nawet mi pomoże. Buziaki''
Ja: Harry ,czy ty bierzesz narkotyki ?
H: Nie.
Ja: Nie kłam !
H: To było tylko raz.-spuścił głowę
Ja: To wtedy kiedy czekałam na ciebie z kolacją ?
H: Tak.. Przepraszam już nigdy ich nie dotknę.
Ja: No tak bo co innego można robić w dzielnicy narkomanów.!
H: Nie ja już nie biorę, uwierz.- złapał mnie za rękę.
Ja: Nie Harry, puść.
Wyszłam z domu , kierowałam się w stronę domu Niall'a ,nie wiedziałam gdzie mogę jeszcze pójść. Zaczął padać deszcz ,nie miałam parasolki i powoli zaczynałam moknąć. Szybko pobiegłam pod dach domu Niall'a.
Zajrzałam do jego domu ,przez okno. Siedział z jakąś dziewczyną przy stole. To pewnie była Demi. Nie chciałam im przeszkadzać i poszłam dalej. Byłam już cała mokra, szłam przed siebie. Byłam koło domu Kai i Zayna. Odwróciłam głowę w tamtą stronę ,przyśpieszyłam kroku. Bałam się ,przez tego sms'a. A co jeśli Kai się coś stanie? Wiatr zaczął coraz mocniej wiać, a wielkie krople deszczu spadały mi prosto na twarz.
Nie daleko był dom Louis'a . Może akurat nie będzie zajęty i będę u niego mogła przeczekać deszcz.
Zapukałam do jego wielkich drzwi. Otworzyły się ,a w nich ukazała się Elka. Zapomniałam przecież Louis nie dawno poznał ją na imprezie.
E: Tak?
Ja: Jest Louis?
E: Lou skarbie ,ktoś do ciebie.
Lou podszedł do drzwi, a Elka oparła się o niego ,jakby chciała dać mi do zrozumienia ,że on jest jej.
L:Jezu Natalie, jesteś cała mokra. Wejdź.
Ja: Bo widzisz muszę ci coś powiedzieć, a no i czy jeszcze mogłabym przeczekać u ciebie deszcz
?
L: Jasne ,rozgość się. Poczekaj  w salonie zaraz przyniosę ci herbatę i suche ubranie.
Ja: Dobrze.
__________________________________________________________________
Przepraszam ,że tak długo czekaliście ,no ale zaczął się rok szkolny i jeszcze przeprowadzka więcej info tu http://tusia-tuskaa.blogspot.com/ .I od razu mówi ,że rozdziały nie będą pojawiały się tak często ,bo po prostu muszę się uczyć :/ Ale jak będę miała chwile i wenę od razu będę pisać następny rozdział.
18 kom. =Następny rozdział

24 komentarze:

  1. Wow kocham to!!

    OdpowiedzUsuń
  2. NEXT te opowiadane jest boskie

    OdpowiedzUsuń
  3. super! pisz dalej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Next. Boskie opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  5. NEXT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne! czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Daj następny prosimy !! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje Opowiadanie jest Najlepszeeee ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Harry kocham go tak jak Cb :D fajne opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Zarąbisty , NeXt :P

    OdpowiedzUsuń
  11. NASTĘPNY prosimy !!! <3 <3 kochamy :D hah

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest już 18 komentarzy dasz następny rozdział ? :D hehe , prosimy

    OdpowiedzUsuń
  13. Świeeeeetnee !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. w około 3 godziny przeczytałam wszystkie części i czytam na next i to szybko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dalej !!! <3 kocham to :* :D rozdziały ;) bardzo proszę next szybko :))

    OdpowiedzUsuń
  16. strasznie fajne !! najlepszy blog jaki czytałam *___* dawaj szybko nexta ! ( sorki że pisze z anonima ale nie mam konta xd )

    OdpowiedzUsuń