sobota, 21 września 2013

Imagin cz.31

Upadłam na mokry od deszczu chodnik . Rozejrzałam się dookoła ,nikogo nie było. Zostałam sama.
Nie wiedziałam dokąd mam się udać. Moje życie było zrujnowane. Przez ten cały czas zapomniałam o dziecku ,co jeśli przez ten stres coś mu się mogło stać ? Szybko wstałam i skierowałam się w stronę szpitala.
Po 15 minutach byłam przed wejściem. Lekarze wzięli mnie na badania, teraz czekałam na korytarzu na wyniki.
N: Natalie?
Ja: Niall?- skąd on się tu wziął.
N: Co tu robisz?
Ja: Czekam na wyniki ,a ty ?
N: Demi potrącił samochód.- był strasznie smutny, widać po jego oczach ,że coś jest nie tak.
Ja: Przykro mi ,żyje?
N: Tak ,miała tylko lekki wstrząs mózgu.
Ja:To dobrze. -chciałam go pocieszyć.
N: Czemu robiłaś badania ? Z dzieckiem coś nie tak ?
Ja: Nie wszystko jest dobrze. -krzywo się uśmiechnęłam.
N: Naprawdę ?
Ja: Tak Niall.
N: Skoro tak mówisz.A gdzie Harry ?
Ja: Y..w domu.
N: Co on znowu zrobił ?!
Ja: Nic, nic się nie stało!
N: Widzę po tobie ,proszę nie okłamuj mnie znam cię zbyt dobrze.- odwróciłam głowę powstrzymując łzy.
Ja: Nic się nie stało.
N:Dobrze ,nie chcesz nie mów! Ale ja nie będę patrzał jak się oszukujesz.
Ja: Przestań !
N: Natalie proszę ,nie rób sobie czegoś czego będziesz żałować do końca życia.
Wstałam i odeszłam w dal korytarza. Nie chciałam słuchać Niall'a. A najgorsze było to ,że on miał racje.
L: Pani Natalie , proszę podejść.- podeszłam do lekarza ,który jak na złość stał zaraz przed Niall'em.
Ja: I co ? Z dzieckiem wszystko w porządku ?
L: Miała pani dużo szczęścia. W pani stanie stres jest nie dopuszczalny , tak jak choroby. A chodzenie w deszczu może prowadzić do zapalenia płuc.
Ja: Rozumiem ,będę bardziej uważać.
L: Chyba pani nie rozumie. Jeśli to się powtórzy dziecko umrze.
Ja: Dobrze.
L: Do widzenia , proszę się pilnować.
Lekarz poszedł do pielęgniarki. Nie wiedziałam gdzie mam iść , żeby czuć się bezpieczną.
N: Może cię odwiozę ?
Ja: Nie wiem gdzie.
N: Do mnie ?
Ja: Dobrze.
Wyszliśmy ze szpitala i skierowaliśmy się do samochodu Niall'a.
Kiedy Niall wkładał kluczyki do stacyjki dostałam sms'a ,, Miejmy nadzieje ,że dziecko nie umrze.- Z''
Czemu to się dzieje ?Czemu akurat mi ?
N: Możemy jechać ?
Ja: Co ?
N: Pytałem czy możemy jechać?
Ja:Wybacz zamyśliłam się , jasne ruszajmy.
______________________________________________________________________

16 kom. = następny rozdział
Mam do was ważne pytanie. 
Czy odpowiada wam taki nastrój opowiadania ? Czy chcice żebym go zmieniła ?

32 komentarze:

  1. Nastrój jest ciekawy, ale czemu akurat Zayn tym złym? :C
    Piszesz świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh..nw. czemu tak jakoś wyszło :/ No ale to przypadkiem :P A jeśli chodzi o te sms'y to nie do końca sprawa Zayna :D Ale nie będę zdradzać .

      Usuń
    2. Trochę mnie pocieszyłaś ;D RÓB NEXT!

      Usuń
  2. Jest super, napsiz kolejny jak najszybciej !!

    OdpowiedzUsuń
  3. jest świetneeee pisz dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu ale świetne te opowiadanie , kocham <3 i pisz jak najszybciej ten następny rozdział :D NEXT !

    OdpowiedzUsuń
  5. super <33 next ! ;-) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejkuu!! Świetny!!
    Bardzo,bardzo odpowiada:*
    KC;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Next !!!!! <33 proszę !! szybko <333 kocham twojego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Super piszesz!!!next???;-)
    Sandra Skrzyńska(directioner)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech zmieni sie troche nastrój <3 i niech Zayn nie będzie tym złym :c proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ,że Zayn jest tu zły to przypadek :/ A te sms'y to inna historia ale teraz nie będe wam jej opowiadać

      Usuń
  10. OMG!! Twój blog jest NIESAMOWITY! ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super dalej ja chce zobaczyc dlaczego on wszystko wie i gdzie on jest (zayn) dalej !!!!!!!!!!!!!!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Spoko <3

    Kinga N.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy następny rozdział ? :D heh

    OdpowiedzUsuń
  14. ZARĄBISTY BLOG <3

    OdpowiedzUsuń
  15. miszczu458@gmail.pl22 września 2013 06:09

    Fajne <3 Lista Directionerei Julia Staruch jakby co

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest Idealnie <3
    Lista Directoiner - Zuza Kowalczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajebisty <3 /Kaśka :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest Idealnie <3
    Lista Directoiner - Zuza Kowalczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super rozdziały :)
    Lista Directioner -Kaya Karolina Szymczak :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super dalej nic nie zmieniaj jest dobrze

    OdpowiedzUsuń
  21. Super. Życze weny.
    Lista Directioner - Kasia Koba

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę się doczekać Nexta ;3

    OdpowiedzUsuń