niedziela, 15 września 2013

Imagin cz.30

Louis przyszedł po 5 minutach ,podał mi herbatę i ubrania. Usiadł na przeciwko mnie.
L: Co się stało ?
Ja: Nic, nie mogę cię odwiedzać?
L: Natalie proszę nie kłam. 

Ja: No więc pokłóciłam się z Harry'm.
L:Co on znowu zrobił? Myślałem ,że się zmienił.
Ja: Tak  ja też tak myślałam. Myślałam ,że zależy mu na mnie na naszym dziecku.
L : Jakim dziecku ?
Ja: Nie powiedział ci ?! Jestem w ciąży.
L: Czemu mi nie powiedzieliście ? 
Ja: Harry miał ci powiedzieć.
L: Co się z nim dzieje.
Ja: On nie wie co robi, on bierze narkotyki.
L: Harry ? 
Ja:Tak Harry Louis.- spojrzałam się na niego ,zakrył twarz rękami.
L:Ale czemu ? Co mu strzeliło do głowy?
Ja:Naprawdę chciałabym to wiedzieć.
L: Wtedy kiedy nie przyszedł na tą kolacje, którą zrobiłaś on też..
Ja: Tak wtedy był naćpany.
L: Skąd o tym wiesz ?
W tej chwili dostałam sms'a ,,Jeśli powiesz mu cokolwiek o tym kto ci powiedział ,nigdy więcej nie zobaczysz Harry'ego  - Z  ''
Byłam przerażona co on chciał zrobić. Nie mogłam na to pozwolić ,musiałam kłamać.
Ja: Nie wiem, z resztą to już nie ważne.
L:Ale..
Ja: Muszę już iść, przepraszam. 
L :Jeszcze pada.
Ja: Tak wiem , pozdrów Elkę.
L:Dobrze , do zobaczenia.
Wyszłam z jego domu , rozejrzałam się we wszystkie strony. Skąd on wiedział o czym ja mówię , gdzie jestem. 
Wychodząc zza płotu Louisa dostałam kolejnego sms'a ,,Już wychodzisz ? Po co ten pośpiech? - Z ''
Teraz zupełnie nie wiedziałam co robić, gdzie on jest. Biegłam ,biegłam jak najdalej z tego miejsca. 
Nie wiedziałam gdzie się zatrzymam powoli moje nogi omawiały mi posłuszeństwa  i nie chciały biec.




_______________________________________________________________________

18 kom. = Następny rozdział 
Co sądzicie o tym rozdziale ?Podoba się Wam?

21 komentarzy:

  1. Jeeny chce już kolejną część ;**

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,szkoda ze tak rzadko:/

    OdpowiedzUsuń
  3. łoł Zayn to ninja haha :D czekam na kolejna część

    @Aniula19

    OdpowiedzUsuń
  4. BOSKIE , proszę dalej

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest super. Następny rozdział pliss!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham, kocham i jeszcze raz kocham *-*

    +

    Jedna dziewczyna.
    Niezwykli przyjaciele.
    Jeden sen obracający jej życie o 180 stopni.
    Nadprzyrodzone moce.
    Medalion.
    Walka o życie i śmierć, którą wygra… A może przegra?
    Zaufanie.
    Nadzieja.
    Duchy. Wampiry. Demony. Hybrydy. Wilkołaki.
    To i jeszcze więcej będzie zapisane tutaj: http://life-after-death-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. no prosze napisz następną część

    OdpowiedzUsuń
  8. plissssssssssss następny

    OdpowiedzUsuń
  9. Następny prozę :D najlepszy blog na świecie <3.

    OdpowiedzUsuń
  10. WaW , Ty dziewczyno masz talent to pisania jakichkolwiek opowiadań , super żeby byłoo tak dalej jak jest teraz :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę świetny! Pisz szybko następny <3
    Zapraszam do mnie: http://onedirection-icanloveyoumorethanthis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. zarąbiste :)
    wenesa

    OdpowiedzUsuń