niedziela, 22 września 2013

Imagin cz.32

Wyjechaliśmy z parkingu szpitala , wszystko wokół wydawało się być szare. Całe miasto ,ludzie straciło swój blask. Oparłam głowę o szybę oglądając ludzi chodzących ulicami. Niektórzy byli sami inni z rodziną.
Każdy był inny. Po chwili byliśmy już pod domem Niall'a.
N: Chodź.- podał mi rękę.
Weszliśmy do jego wielkiego domu , na stoliku były jeszcze naczynia z kolacji Niall'a i Demi .
Wtedy przypomniało mi się jak czekałam na Harry'ego ,kiedy nie miałam pojęcia ,że w brzuchu mam swoje dziecko.
Ja: Kolacja się wam udała?- rozpłakałam się
N: Natalie..- przytuliłam się do niego, a on obiją mnie swoimi ramionami.
Ja: Pamiętasz wtedy kiedy Harry nie przyszedł do mnie na kolacje?
N: Tak pamiętam ale co to ma do rzeczy?
Ja: Co mówił mi  te rzeczy,..on był naćpany.
N: Harry? Niemożliwe.- Niall patrzał na mnie ze zdziwieniem na twarzy.
Ja: Tak on, i to nie był pierwszy raz.
N:Nigdy bym nie pomyślał ,że on..
Ja: Ja też nie ,ale jak widać się myliłam.
N: Skąd to wiesz ?
Ja: Czy to ważne ?
N: Tak i to bardzo.- nie mogłam, powiedzieć mu całej prawdy. 
Ja: Spotkałam go w spelunie narkomanów.
Niall ,najwyraźniej nie mógł w to uwierzyć , usiadł na fotelu i odwrócił głowę w stronę okna.
Podeszłam do niego i położyłam rękę na jego ramieniu. Nie wiedziałam co mam robić. 
Ciszę przerwał mój telefon. Przestraszyłam się ,że to kolejny sms ale to Kaja zadzwoniła.
Ja: Hej.
K: Hej, spotkamy się ? Dawno się nie widziałyśmy.
Ja: To prawda ,a kiedy masz czas ?
K: Teraz, w kawiarni na twojej ulicy.
Ja: No dobra,postaram się przyjść.
K: Ok, to do zobaczenia.
Trochę bałam się spotkania z nią ,co jeśli spyta mie o Zayna ?
Ja: Niall, ja idę do kawiarni umówiłam się z Kają.
N: Dobrze ,tylko uważaj na siebie.
Ja: Są tu jeszcze moje ubrania ? Poszłabym się przebrać.
N: Jasne, że tak. Wiedziałem ,że się jeszcze przydadzą. -uśmiechnęłam się i poszłam na górę.
Ubrałam się, wzięłam torebkę i wyszłam z domu Niall'a. 
Po 10 minutach byłam już przed kawiarnią. Kiedyś często tu przychodziłam z Anią, a swoją drogą ciekawe jak się czuje. Kiedy weszłam Kaja siedziała naprzeciwko jakiegoś chłopaka , nie widziałam twarzy ,bo był odwrócony. Może w końcu zerwała z Zayn'em. Podeszłam do niej i nie wierzyłam ,że go widzę. 
To był Zayn, nie wiedziałam co mam zrobić , uciec czy może zostać ?
K: Hej siadaj. -krzywo się uśmiechnęłam i kątem oka spojrzałam na Zayna.
Z: Mamy ci coś ważnego do powiedzenia.
Ja: Roztajecie się ?O jaka szkoda ale muszę już iść.
K: Nie..-Zayn złapał Kaje za ręce
Z i K: Jesteśmy zaręczeni. - byłam w takim szoku ,że nic nie mogłam powiedzieć
K: Cieszysz się ?
Ja: Yy..jasne. -próbowałam się uśmiechnąć.
W tym momencie z mojego telefonu wydobył się dźwięk przychodzącej wiadomości.
Wyjęłam go z kieszeni , Kaja i Zayn byli tak wpatrzeni w siebie ,że nawet nie zauważyli co robię.
,,Chyba powinnaś być zadowolona ze ślubu swojej przyjaciółki prawda ? - Z''
Już nic nie rozumiałam .... ______________________________________________________________________

17 kom.= Następny rozdział 
Co sądzicie o tym rozdziale?
Według mnie on kompletnie mi nie wyszedł ,ale z chęcią poznam waszą opinie :)

26 komentarzy:

  1. Mnie się podoba < 3
    Czemu tobie nie? :c
    Zaobserwuję i masz nowego stałego czytelnika :3
    http://forever-young-forever-life.blogspot.com/
    Byłam bym wdzięczna za to samo xd :D

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER CZEKAM NA NASTĘPNY ROZDZIAŁ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny rozdział ale szkoda że one są talkie krótkie ale chociaż są :) i mam nadzieje że następny będzie jak najszybciej <3 kocham

    Pozdrawiam xx i NEXT !! :D heh

    OdpowiedzUsuń
  4. Dalj dalej dalej ja chce wiedziec kto do niej caly czas pisze

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Tylko mógł być trochę dłuższy, ale nie mam żadnych innych uwag. Następny szybko plisssssssss. Marysia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Twoje Powieści . Ty Nie możesz tego skończyć pisać !! Błaaagam : *

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju następny następny plis bo umrę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny Kolejny czekam z zegarkiem na ręku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. <3 kckc twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosze Napisz teraz nie bądz taka xD
    <3333333 I <3 Twój blog <3 Dominika/ Kochaam xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz talent proszę o następny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Następny Następny bo nie wytrzymam z pot tej presji

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście, że wyszedł tylko było trochę ilterówek, ale rozumiem wszystko ;D NEXT, NEXT, NEXT!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Na jutro Doczekam sie kolejnego odcinka mam nadzieje : * /Kaasia : *

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG ! Czego Zayn chce od Natalie ?! Pisz nastepne rozdzialy nie moge sie doczekac !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa co bedzie dalej z Natalie i Harrym :(

    OdpowiedzUsuń
  17. No moze troche nie wyszedl,ale ciesze sie ze dodalas go. Mam nadzieje ze cos sie bd dziac w kolejnym odcinku i nie moe sie oczekac,kiedy poznamy pana/pania Z ;-) mam nadzieje ze jutro rowniez dodasz

    OdpowiedzUsuń
  18. Super. Mam pytanie...Dlaczego te rozdziały są takie krótkie? Moim zdaniem masz talent, ale rozdziały mogłyby być dłuższe :D
    Zapraszam do siebie: hard-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zbytnio czasu :/ Ale postaram się pisać dłuższe :)

      Usuń
  19. jej *,*
    szkoda że taki krótki ;c

    OdpowiedzUsuń
  20. Ej no masz juz 23 komy - kiedy next ?? Pliss dodaj dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dalej dalej bo muszę się dowiedzieć co z Haroldem ??? xD plis napisz z tych opowiadań z 6 bo ja już nie wytrzymam pliska

    OdpowiedzUsuń
  22. Proszęę o następną część *,*

    OdpowiedzUsuń