wtorek, 8 października 2013

Imagin cz.35

Znowu chciała mi go zabrać. Czy Harry z nią flirtuje ?Nie spodziewałam się po nim czegoś takiego.
Nie czekałam na niego ani chwili dłużej i postanowiłam iść do domu mojej mamy.
W połowie drogi dostałam sms'a
 ,,Idź do Lou i pokarz mu to zdjęcie ,jeśli nie będzie cię tam za 8 minut zabije go.-Z''

Ale przecież to photoshop to zdjęcie z dzisiaj ale to była blondynka i nie trzymała go za rękę.
Mimo tego musiałam to zrobić dla dobra wszystkich. Wsiadałam do autobusu i po trzech minutach byłam już pod domem Louis'a. Wahałam się czy zapukać do drzwi czy może uciec. Na moje niesczęście zapukałam. 
Otworzył mi Lou z uśmiechem na twarzy ,nie chciałam mu go zepsuć. Ale wolałam go jeszcze zobaczyć żywego.
L: Hej, o co chodzi ?Znowu coś z Harry'm?
Ja: Nie do końca. - wyjęłam telefon i pokazałam mu zdjęcie.
Z jego twarzy znikł uśmiech i pojawił się smutek. Nie chciałam go takiego widzieć więc uciekałam mówiąc krótkie - Przepraszam. Czemu -Z nie daje mi spokoju ,co takiego zrobiłam. Muszę się dowiedzieć kim on/ona jest. Nie mogę krzywdzić moich bliskich . Udałam się do kawiarenki internetowej poszukać jakiś informacji. 
Usiadłam sama w ciemnym rogu. I przeglądałam wszystkie moje akta z młodych lat. Nic nie znalazłam.
Szukam już dwie godziny ,postanowiłam przeszukać jeszcze listę osób z imionami na Z. 
Nie znam...nie znam...on chodził do naszej szkoły.?! ...nie..zaraz to Zendaya. 
Ale to nie możliwe ona zaginęła rok temu. To prze zemnie i Anie była na wózku. 
Jeśli to ona to gdzie się ukrywała przez ten cały czas. To miało by sens tyle lat jej dokuczałyśmy, a teraz kiedy media mówiły o naszym związku z Harry'm mogła mnie rozpoznać. Nie miałam pewności ,że to ona ,musiałam dowiedzieć się co się z nią stało. Przeglądałam wszystkie artykuły o jej zaginięciu. Kiedy coś znalazłam pracownik powiadomił mnie ,że już zamykają i ,że mam wychodzić . Szybko wydrukowałam resztę i wyszłam. Na dworzu było już strasznie ciemno ,słychać było tylko szum wiatru i nie liczne samochody. Dokąd mam iść? Pójdę do Niall'a , włożyłam w uszy słuchawki i szłam ciemną uliczką.
Na zakręcie zauważyłam ,że coś się rusza w krzakach ,może to jakiś kot. Poszłam dalej, idąc nadepnęłam na czyjąś komórkę....

_________________________________________________________________________

20 kom. = Następny rozdział
Proszę Was zrozumcie ,że nie mogę dodawać rozdziałów codziennie lub co dwa dni. Mam szkołę i za dużo lekcji. Czasami zdarzy się ,że rozdział będzie w tygodniu ale rzadko ,spodziewajcie się ich w weekendy. A jeśli wam to przeszkadza mogę usunąć bloga.


24 komentarze:

  1. Nie usuwaj bloga!!!!!!!! Te opowiadania są super, tylko, żeby coś się tam zaczęło wyjaśniać pomału. Nie zrozum mnie źle, ale to się zaczyna robić troszeczkę nudne. Tam musi zacząć się coś wyjaśniać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie usuwaj blog jest super wszystko rozumiemy masz przeciez jeszcze strone na facebooku, i szkole, znajomych, rodzine a komp to nie jest najwazniejsza sprawa :) spoko ja wszystko rozumiem :D Super rozdzialki :3 Pisz dalej i nie zwracaj uwagi na innych.

    Ps. Kocham Bloga tego XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Next <3 i nie usuwaj bloga ^^ <33

    OdpowiedzUsuń
  4. nie,. nie usuwaj, broń Boże. świetnie piszesz, masz talent :)
    i przy okazji zapraszam do siebie : http://if-i-let-you-know.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, nie i nie!! Nie usuwaj! Blog jest jdievvwhsnaodsbdhsb <333
    Mam mała prosbe-moglabys dac wersje dla komorek? Bo ciezko sie czyta posty w wersji na komputer ;* dziekuje :* i nie usuwaj tego bloga!!! xoxo/Torii

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda mi bohaterki chce się dowiedzieć co będzie dalej :) i nie usuwaj jego nie słuchaj się ludzi co cię hejtują <3 ja cię rozumiem jesteś w końcu w gimnazjum czy tam w szustej :) ja jestem z cb dumna i boję się o Nathali bo jest to straszne co się jej dzieje :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jeżeli ci tam pisze jedna osoba takie żeczy to nie usuwaj bloga ! :) PS : Next Next

    OdpowiedzUsuń
  8. Pliss next - Zaje***** blog - czekam zawsze z utęsknieniem na kolejne rozdziały :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. MASZ talent:* nie usuwaj bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham tego bloga pliss nie usuwaj go dziewczyno ty masz taki talent i potencjał pisz dalej bo już nie mogę się doczekać następnego rozdziału!!! i nie przejmuj się innymi oni po prostu ci zazdroszczą talentu <3 lovki

    OdpowiedzUsuń
  11. nie usuwaj bloga please pisz dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie damy ci usunąć tego bloga xD Rozdziały są świetne szkoda, że tak rzadko je dodajesz, ale przecież masz inne ważne sprawy :) Przy okazji zapraszam do siebie: http://imagin-dct-olga-1d.blogspot.com/
    ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny szybko szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jest już 20 komentarzy to kiedy następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam połowę napisanego :) Ale jestem u taty więc nie wiem ,możliwe ,że wieczorem :/

      Usuń
    2. a następny następny ???

      Usuń
  15. Nati ten blog jest wypasiony nie usuwaj go, i tak czytam go bo jest superaśny jesteś przecież w gimnazjum, każdy chyba rozumie, że masz dużo lekcji :)

    OdpowiedzUsuń