piątek, 1 listopada 2013

Imagin cz.39

Wyciągnęłam telefon i napisałam do Ani ,,Zadzwoń po Zendaye ,powiedz ,że czegoś zapomniała''. Po chwili dostałam odpowiedź ,,Po co ? Przestań ją męczyć , ona jest miła'' . Czemu ona nic nie rozumie? Odpisałam ,,Proszę , zrób to dla mnie'',  ,,dobra ale to ostatni raz''. Po 10 minutach Zendaya wyszła z przyczepy i szybkim krokiem ruszyła na przód. Schowałam się głębiej ,żeby mnie nie zobaczyła. To trochę dziwne ,że tak łatwo się nabrała ,może ona nic nie ukrywa. Kiedy była na tyle daleko szybko podbiegłam i nacisnęłam klamkę. Zamknięte, mogłam się domyślić ,że nie zostawiła by jej otwartej. Zdjęłam wsuwkę z włosów ,włożyłam do zamka. Po chwili udało mi się je otworzyć, weszłam po 4 schodkach na górę. Nie mogłam uwierzyć w to co widzę. Całe pomieszczenie było obklejone moimi ,Harry'ego i Ani zdjęciami. Były tu wycinki z gazet ,wszystkie pogrążające nas rzeczy. Czemu ta dziewczyna to robi ?Ale skoro są tu zdjęcia Harry'ego i Ani to czemu tylko ja dostaje te sms'y. Szybko zeszłam po schodkach kiedy przed moją twarzą ktoś zatrzasnął drzwi. Szybko zaczęłam walić w nie i próbowałam je otworzyć. Po chwili usłyszałam kroki ,były co raz bliżej nie wiedziałam skąd dochodzą. Zobaczyłam zbliżającą się sylwetkę ,była  w środku kto to mógł być. Zaraz ,zaraz to Harry.

H: Natalie ?
Ja: Co tu robisz ?!
H: To samo co ty.
Ja: Ty też dostajesz sms'y ?
H: Tak ,to dlatego widziałaś u mnie Taylor.
Ja:Przepraszam.-przytuliłam się do niego.
H: Chodźmy stąd za nim ktoś tu wróci.
Ja: Tylko ,że jest zamknięte.
Harry zszedł na dół drzwi były otwarte.
Ja:Przed chwilą ,nie mogłam ich otworzyć.
H: Lepiej stąd chodźmy.
Ja: Poczekaj zrobię zdjęcie ,co jeśli Ania mi nie uwierzy?
H: Szybko.
Włączyłam aparat ,cały ekran się wygasił i pokazał się napis ,,Watch out for your friends bitch''. Ania ,przecież Zendaya przed chwilą do niej szła, może się domyśliła.
Ja: Szybko idziemy do Ani ,coś mogło się jej stać.
Szybko wybiegliśmy z przyczepy i nie zatrzymując się biegliśmy do Ani. Po 15 minutach ,byliśmy już pod domem. Szybko zapukałam i nie czekając ,aż ktoś otworzy weszłam ,a Harry za mną.
A: Natalie, Harry ..co się stało ?
Ja: Nic ci nie jest ? Szybko możesz powiedzieć.
A: Nie..oglądamy film z Zendayą. O co wam wszystkim chodzi?
Ja: Chodź musimy ci coś powiedzieć.
A:Poczekaj Zendaya zaraz wrócę.
Wszyliśmy do kuchni.
A:Co?
H: Czy dostajesz anonimowe sms'y ?
A: Nie..
Ja: Ania to ważne !
A: Kilka..
Ja: Niech zgadnę od -Z?
A: Tak , ty też je dostawałaś ?
Ja: Tak i Harry też.
A: Ale..
H: Chcesz wiedzieć kim jest Z?
Ja: To Zendaya!
A: Proszę cię ..,co jeszcze wymyślisz ?!
Ja: Byliśmy w jej przyczepie! Są tam informacje o których nie masz pojęcia ,wszystko co masz na sumieniu ,coś co może cię ..nas obciążyć tam jest !
A: Nie wieżę wam.
H: To prawda..
Ja: Z prawie mnie zabiło ,nie pozwolę jej dłużej mną manipulować!
Szybko wybiegłam z kuchni i podeszłam do Zendayi.
Ja: Czy mogłabyś przestać ?!
Z: Nie wiem o co ci chodzi .
Ja: Oh naprawdę ,myślę ,że wiesz i to bardzo dobrze.
Z: Myślę ,że już pójdę.
Ja: Tak najlepiej ,jeśli ktoś z nas dostanie jeszcze jednego sms'a to ...
Z: Papa.

Usiadłam na kanapę i zakryłam twarz rękami. Harry usiadł koło mnie i  obją mnie ramieniem.
H: Będzie dobrze.
Ja: Nie nie będzie, ona nam nie da spokoju.
H: To my nie damy spokoju jej.- spojrzałam się na niego i się uśmiechnęłam.
Ja: Tylko jak ? Ona jest wszędzie.
H: Znajdziemy sposób.
A: Pomogę wam. Chociaż..
Ja: Chociaż co ?
A: Pamiętasz co wyjechałaś na tą roczną wymianę w liceum ?
Ja: No pamiętam ,a co to ma wspólnego ?
A: Wtedy nie miałam z kim no wiesz rozmawiać i takie tam...no i ona wtedy się ze mną zaprzyjaźniła.
Ja: Co?! Czemu nie powiedziałaś? Teraz to wszystko ma sens...

_______________________________________________________________________

20 komentarzy = Następny rozdział 
Ostatni się wam chyba nie podobał ,bo było mało komentarzy :/ . Nie powinnam dodawać tego bo brakowało 7 kom. no ale cóż :) 
Może nie powinnam już pisać ?
Podoba Wam się to wogóle ?


22 komentarze:

  1. Super ! Pisz next proszę :) Świetny rozdział - wszystko idzie już w dobrym kierunku do wyjaśnienia sprawy z -Z :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest super dodawJ

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodaj kolejna czesc, bo twoje imaginy sa wspaniale !

    OdpowiedzUsuń
  4. Next !!! <33 , ŚWIETNY BLOG :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne i nigdy w życiu nie przestawaj pisać tych imaginów! Codziennie sprawdzam twojego bloga czy przypadkiem nie pojawił się nowy rozdział! NEXT, NEXT, NEXT!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie powinnaś wyłudzać od nas komentarzy !!!! Ale rodział fajowy :D dobrze, że trochę się z Harryym polepszyło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu chcę poznać opinie ,kogoś kto to czyta :)

      Usuń
  7. Beznadzieja nigdy mi się twój blog nie podobał możesz se go usunąć !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamknij się sama lepszych byś niie napsuisała

      Usuń
    2. Nigdy nie kazałam ci na niego wchodzić ;)

      Usuń
  8. dalej szybko next ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham, kocham, kocham ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super dawaj next ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham twój blog dawaj next szybko ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rozdział chcę next. Przy okazji zapraszam do siebie http://blog1djednokierunkowe-diana.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisz pisz pisz piszu pisz ! Taka rymowanka xD Dawaj ja nie wytzrymam dluzej ;* next next next :D

    OdpowiedzUsuń