sobota, 27 września 2014

witam po przerwie..

Witajcie, jeśli jeszcze ktoś tu wchodzi..Przepraszam,że nie dokończyłam tego opowiadania ale poprostu nie miałam ochoty i cały mój pomysł jakby wyparował. Za co jeszcze raz chce PRZEPROSIĆ:( 

Ale zaczynam nowe opowiadnie, które zamierzam pisać do końca i liczę na to,że się wam spodoba!
Przez ten czas dorosłam ja i mój pogląd na to o czym chce pisać,więc na pewno będzie duża różnica pomiędzy tym opowidaniem a nowym!:) Ale mam nadzieje,że w lepszym kierunku.

ZAPRASZAM SERDECZNIE!XOXO

3 komentarze:

  1. Jaka radość kiedy zobaczyłam, że napisałaś!!! <3 <3 <3
    Na pewno będę czytać nowe opowiadanie, ale wielka szkoda, że nie dokończysz tego...i to w takim momencie! Może zastanów się jeszcze raz czy nie chciałabyś dokończyć tego opowiadania, jestem go okropnie ciekawa!!! Albo chociaż skróć mi jak wyglądałby koniec ;D
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

      Usuń
  2. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń